“Takže když chci mít prázdniny, musím chodit do školy? To se musím učit násobilku? Tak dobře. Zítra jdu do školy!” Pipi Dlouhá Punčocha Pipi Dlouhá Punčocha měla k násobilce rezervovaný postoj a
“Takže když chci mít prázdniny, musím chodit do školy? To se musím učit násobilku? Tak dobře. Zítra jdu do školy!” Pipi Dlouhá Punčocha Pipi Dlouhá Punčocha měla k násobilce rezervovaný postoj a
Vyskočte a zatančete si! Teď hned! 😀 A neříkejte mi, že tento tanec neznáte? Pokud jste, jako já, vyrůstali v 90. letech 20. století, nemohl vás minout. Neplatí ani výmluva,
Bláznivá doba si žádá ještě bláznivější nápady. A jednadvacetidenní lockdown přímo volá po jedenadvaceti článcích plných nápadů, jak jej s dětmi prožít a nezbláznit se. Ano, prožít – nikoliv přežít.
“Já vyrobím červenku!” – “A já sýkorku!” – “Já kolibříka!” Děti se překřikovaly, kdo vyrobí z příze kterého ptáčka. Bylo hodně hluku a ještě více radosti. Ptáčci z háčkovací příze
Nebojte se, nezbláznila jsem se. Moc dobře vím, že Homér se v 1. třídě základní školy neprobírá. Ale co číst s dysfatickou dcerkou po slabikáři, když s dětskými knížkami prvního
Slíbila jsem v článku o výběru učebnic pro naši druhačku bližší pohled do jednotlivých knih. A svůj slib splním! Jen ještě ne dnes. Otevřela jsem knihu Connnoisseur Kids na první kapitole o